maandag 19 oktober 2009

de herfst, ook in onze klas (1kka en een beetje 1 kkb)

Raar maar waar denkt Oscar, daarnet lagen deze blaadjes nog buiten
(kijk maar even bij de herfst van 1kkb)





Sam denkt er het zijne van en verstopt zich
vlug in het poppenhuis


Nathan zag buiten een spin
die wil ik wel in de klas namaken
en het is hem nog gelukt ook


Leopold probeert ook
Maar juf toch, dat is niet gemakkelijk als ik lig



Hier pas ik ook wel in, denkt Sam


En dan maar schilderen,
welke kleuren hebben we nodig ?









Donderdag was het welletjes.
Normaal regent het in de herfst,
dus... wij op zoek naar de regen

Eerst de laarzen aan.









Dan nog de jas!




Oei waar zit die kap nu,
of is het mijn hoofd dat fout zit?











Eindelijk helemaal klaar,
de paraplu niet vergeten.














Zie ons hier nu staan,
de juf is wel helemaal fout,
Er is geen regen!!!












samen onder een grote paraplu,
gezellig,
maar waar blijft de regen?








Zeg juf, dat is geen regen , maar de zon die in mijn ogen schijnt.




zo eens proberen denkt ZoƩ,
dan kan ik elk spatje opvangen
(moest de juf mij nu maar recht gezet hebben!)










We blijven zoeken naar de regen,
en hebben zelf een stortbui gevonden.
Weet je waar?
Kijk maar snel bij de foto's van 1kka
dan kom je er vanzelf achter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten